محل تالار بورس اصفهان کجاست؟
بورس اصفهان کجاست؟ نحوه مراجعه به بورس اصفهان و کارگزاری بورس
تالار بورس ارومیه کجاست؟
بورس اردبیل کجاست؟ چگونه به ساختمان بورس اردبیل مراجعه کنم؟

بورس ارومیه کجاست؟ آدرس و راه های ارتباطی بورس ارومیه

تالار بورس ارومیه

ممکن است بخواهید برای شروع فعالیت خود در بازار بورس یا انجام کاری به ساختمان بورس ارومیه یا یکی از شرکت ها و کارگزاری های مربوط به آن مراجعه کنید ما در این مطلب آدرس و شماره تلفن این مکان ها را خواهیم گفت.

برای ورود به بورس آماده اید؟

اگر می خواهید فعالیت بورسی خود را شروع کنید، یا نیاز به آشنایی و جمع آوری اطلاعات دارید پیشنهاد می کنیم قبل از شروع سرمایه گذاری دوره ی آموزش مجازی رایگان آشنایی با بورس و نحوه اخذ کد معاملاتی را بصورت فیلم و نوشته در سایت ببینید. سوال هایی که به ذهنتان می رسد بپرسید، کد معاملاتی دریافت کنید، و فعالیت بورسی خود را آغاز کنید.


برای آشنائی با بازار سرمایه و بورس، فیلمهای دوره آموزش مجازی آشنائی با بورس را رایگان ببنید.

آموزش مجازی بورس

محل شرکت بورس ارومیه کجاست؟

اگر درس اول از دوره آموزش مجازی بورس را دنبال کرده باشید، متوجه خواهید شد که سازمان بورس متولی بازار سرمایه در ایران است. از طرفی شرکت‌های بورس (مثل بورس اوراق بهادار و فرابورس) به عنوان زیرمجموعه سازمان بورس، مجری فعالیت‌ها و سیاست‌های سازمان بورس هستند. در واقع بستر سرمایه گذاری در بورس را فراهم می‌کنند. و شرکتهای وابسته مثل کارگزاری ها وظیفه ارائه خدمات بورسی (کد معاملاتی، انجام معاملات، مشاوره و …) به مشتریان حقیقی و حقوقی را دارند.

به منظور گسترش فرهنگ سهامداری و سرمایه گذاری در بورس، سازمان بورس در برخی از استان‌های کشور نمایندگی و یا شعبه دارد. در ادامه آدرس و محل شعبه بورس ارومیه و سایر نهادهای مرتبط با بورس ارمیه در استان آذربایجان غربی را معرفی خواهیم کرد.

تالار بورس ارومیه کجاست؟

آدرس و تلفن تالار بورس ارومیه و شرکت‌های مرتبط

تالار بورس ارومیه

آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، خيابان سربازان گمنام، نرسیده به چهارراه باهنر، بورس منطقه ای آذربایجان

تلفن: 33477181-044

نمابر: 33477183- 044

سریعترین روش دریافت کد بورسی و کد معاملاتی

سوالی دارید؟

اگر هنوز سوال و یا ابهامی در زمینه کارگزار بورس و کد معاملاتی دارید، می‌توانید در انتهای همین صفحه سوال خود را مطرح نمائید. اساتید و کارشناسان موج برتر آماده پاسخ به سوالات شما هستند. یا از طریق پشتیبان موج برتر در تلگرام سوالات خود را مطرح نمائید.


محمود شریعت
محمود شریعت
تحلیل گر و مدرس تحلیل تکنیکال هستم و تخصص اصلی من در الگوهای هارمونیک قیمت و تحلیل رمانی است.

7 دیدگاه

  1. کاظم زاده گفت:

    سلام چگونه می توان در صندوق سرمایه گذاری مفید سرمایه گذاری کرد من در سایت مربوطه اطلاعات را ثبت کردم ولی فعلا خبری نشده

    • حسین محمدپور گفت:

      سلام
      این روزها به دلیل مشغله زیاد کارگزاری ها و همچنین صندوق های سرمایه گذاری، معمولا از طریق وبسایت به نتیجه نخواهید رسید. پیشنهاد می کنم حضوری مراجعه نمایید.

  2. فرشته گفت:

    سلام خسته نباشید کارگذاری مفید چرا هیج جا تلفنی نداره که پاسخگو باشه پدرم در اومد از بس اینور اونور زنگ زدم هیشکی جواب نمیده

    • حسین محمدپور گفت:

      سلام
      با توجه به اینکه شرکتهای کارگزاری و نهادهای مالی مرتبط با بورس فقط از شنبه تا چهارشنبه (بجز تعطیلات) باز هستند. ممکن است در ایام تعطیلات تماس داشتید. ولی از طریق سایت رسمی شرکت می توانید شماره های تماس را دریافت کنید.

  3. مهسا گفت:

    سلام من میخواهم در بورس سرمایه گذاری کنم ولی هیچ آگاهی دراین مورد ندارم لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم که سود داشته باشم؟ باتشکر

    • حسین محمدپور گفت:

      سلام و درود
      پیشنهاد می کنم فیلم های آموزش مجازی رایگان بورس اوراق بهادار تهران را در همین سایت مشاهده کنید. در این دوره مجازی آموزش بورس، تمامی مبانی ورود به بورس بصورت کامل تشریح شده است. به شما کمک می کند تا مفاهیم اولیه را بصورت کامل بدانید و نحوه ورود به بورس نیز تشریح شده است.
      موفق باشید

  4. حسین مصطفی پور گفت:

    سلام من میخواهم در بورس سرمایه گذاری کنم در کدام بورس میتوانم طلا خرید و فروش کنم ؟ روش ثبت نام در بورس چطور است ؟ آیا در بورس کار گزاری آگاه میتوان طلا خرید و فروش کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *