تالار بورس اهواز کجاست؟
تالار بورس اهواز کجاست؟ آدرس و تلفن تالار بورس اهواز و شرکت‌های مرتبط
بورس زنجان کجاست؟
بورس زنجان در کجا قرار دارد؟ تلفن و آدرس بورس زنجان

بورس بندرعباس کجاست؟ آدرس ساختمان بورس بندرعباس؟

تالار بورس بندرعباس کجاست؟

در چند وقت اخیر شاهد علاقه مردم برای حضور در بازار بورس هستیم، در حالی که این بازار برای بسیاری از مردم عزیز ناشناخته است. شاید بخواهید برای آشنایی بیشتر با بازار سرمایه به تالار بورس در محل زندگی خود مراجعه کنید، به همین دلیل ما در این مطلب آدرس و تلفن ساختمان بورس بندرعباس را برای شما آورده ایم.

برای شروع سرمایه گذاری آماده اید؟

. در این مطلب سعی می کنیم شما را با بازار بورس و نحوه ورد و فعالیت در آن آشنا کنیم و همچنین به شما می گوییم برای شروع فعالیت خود چگونه کد معاملاتی دریافت کنید.


برای آشنائی با بازار سرمایه و بورس، فیلمهای دوره آموزش مجازی آشنایی با بورس را رایگان ببنید.

آموزش مجازی بورس

آدرس ساختمان بورس بندرعباس

پیدایش بورس به معنای عام ریشه در نیاز به مراکزی برای ارتباط بین عرضه کنندگان یک کالا و متقاضیان استفاده از آن دارد. وظیفه اصلی بورس اوراق بهادار، فراهم آوردن بازاری شفاف و منصفانه برای داد و ستد است. همواره با سرمایه گذاری بر روی سهام و خرید دارایی های مالی به عنوان یک گزینه برای سرمایه گذاری در کنار سایر گزینه ها می توان بازده مناسبی کسب نمود.به همین دلیل ما در ادامه آدرس و شماره تلفن بورس بندرعباس و برخی کارگزاری های این استان را معرفی خواهیم کرد.

بازار بورس با هدف پاسخگویی به نیاز افراد در استان ها و شهرستان های سراسر ایران اقدام به افتتاح تالارهای بورس منطقه ای کرده است که ما در ادامه آدرس و شماره تلفن بورس اهواز و برخی کارگزاری های این استان را معرفی خواهیم کرد.

آدرس تالار بورس بندرعباس کجاست؟

آدرس و تلفن تالار بورس بندرعباس و شرکت‌های مرتبط

تالار بورس بندرعباس

آدرس: بندرعباس- بلوار آیت الله طالقانی- جنب مجتمع تجاری ستاره جنوب

تلفن: 32235289-076

نمابر: 32235291-076

سریعترین روش دریافت کد بورسی و کد معاملاتی

سوالی دارید؟

اگر هنوز سوال و یا ابهامی در زمینه کارگزار بورس و کد معاملاتی دارید، می‌توانید در انتهای همین صفحه سوال خود را مطرح نمائید. اساتید و کارشناسان موج برتر آماده پاسخ به سوالات شما هستند. یا از طریق پشتیبان موج برتر در تلگرام سوالات خود را مطرح نمائید.


محمود شریعت
محمود شریعت
تحلیل گر و مدرس تحلیل تکنیکال هستم و تخصص اصلی من در الگوهای هارمونیک قیمت و تحلیل رمانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *