تالار بورس قزوین کجاست؟
بورس قزوین کجاست؟ آدرس اماکن بورس استان قزوین
محل بورس تبریز کجاست؟
بورس تبریز کجاست؟ آدرس ساختمان بورس تبریز و کارگزاران بورس

بورس مشهد کجاست؟ آدرس و محل بورس مشهد و کارگزار بورس

محل بورس مشهد کجاست

ممکن است، فعالان بازار سرمایه به دلایل مختلفی نیاز به مراجعه حضوری به بورس داشته باشند. یا برای انجام کاری بخواهند به شرکت‌های مرتبط به بورس در محل زندگی خود مراجعه کنند. به همین دلیل در این مطلب خواهیم گفت که آدرس و محل بورس مشهد کجاست؟ همچنین مکان‌ها و شرکت‌های مرتبط با بورس در مشهد (استان خراسان رضوی) را معرفی خواهیم کرد.

می‌خواهید سرمایه گذاری در بورس را شروع کنید؟

آیا قصد دارید فعالیت بورسی خود را شروع کنید، و با خرید و فروش سهام در بورس سرمایه گذاری کنید؟ توجه داشته باشید که برای شروع سرمایه گذاری در بورس نیازی به مراجعه به شعبه بورس مشهد ندارید. چراکه برای شروع سرمایه گذاری در بورس و خرید و فروش سهام باید از شرکت‌های کارگزاری بورس کد معاملاتی دریافت کنید. پیشنهاد می‌کنم برای شروع، فیلمهای دوره رایگان آموزش مجازی بورس را مشاهده کنید.


برای آشنایی با بازار سرمایه و بورس، فیلمهای دوره آموزش مجازی آشنایی با بورس را رایگان ببنید.

آموزش مجازی بورس

بورس مشهد کجاست؟

اگر درس اول از دوره آموزش مجازی بورس را دنبال کرده باشید، متوجه خواهید شد که سازمان بورس متولی بازار سرمایه در ایران است. از طرفی شرکت‌های بورس (مثل بورس اوراق بهادار و فرابورس) به عنوان زیرمجموعه سازمان بورس، مجری فعالیت‌ها و سیاست‌های سازمان بورس هستند. در واقع بستر سرمایه گذاری در بورس را فراهم می‌کنند. از طرفی شرکت‌های وابسته و مرتبط با بورس نیز برخی از فعالیت‌های مربوط به سهامداران و فعالان بازار را به عهده دارند.

به منظور گسترش فرهنگ سهامداری و سرمایه گذاری در بورس، سازمان بورس در برخی از استان‌های کشور نمایندگی و یا شعبه دارد. در ادامه آدرس و محل شعبه بورس مشهد و سایر نهادهای مرتبط با بورس مشهد در استان خراسان رضوی را معرفی خواهیم کرد.

آدرس تالار بورس مشهد کجاست؟

آدرس و تلفن تالار بورس مشهد و شرکت‌های مرتبط

تالار بورس مشهد

آدرس: خراسان رضوي، مشهد، خيابان پيام، پيام 8 ، پلاك50، طبقه اول جنوبي

تلفن: 9-37648348- 051

فکس: 37674006- 051

سریعترین روش دریافت کد بورسی و کد معاملاتی

سوالی دارید؟

اگر هنوز سوال و یا ابهامی در زمینه کارگزار بورس و کد معاملاتی دارید، می‌توانید در انتهای همین صفحه سوال خود را مطرح نمائید. اساتید و کارشناسان موج برتر آماده پاسخ به سوالات شما هستند. یا از طریق پشتیبان موج برتر در تلگرام سوالات خود را مطرح نمائید.


محمود شریعت
محمود شریعت
تحلیل گر و مدرس تحلیل تکنیکال هستم و تخصص اصلی من در الگوهای هارمونیک قیمت و تحلیل رمانی است.

20 دیدگاه

  1. حسین محمدپور گفت:

    سلام
    از طریق منوی اصلی سایت لینک آموزش مجازی سایت قرار دارد. از طرفی لینک مربوطه در فوتر سایت نیز وجود دارد.

  2. محمد گفت:

    سلام..من در سامانه سهام عدالت روش مستقیم رو وارد کردم..ومدت یک ماه هست هرچی تلاش میکنم.که واردسامانه فروش سهام عدالت (سعدی)وکارگزاری بشوم.. مینویسد که شماره تلفن در سامانه بشماتعلق ندارد.. درحالیکه از زمان اعلام آزادسازی ..سیم کارت خریداری وخطم راتغییردادم خط تلفن.بنام من هم با موفقیت ثبت شده.. بنظرشماچکارکنم؟که بتوانم سی درصد سهام عدالت را بفروشم…

    • حسین محمدپور گفت:

      سلام
      راستش نمیدانم دقیقا چه باید انجام دهید. اما بطور حتم اگر با پشتیبانی سایت سهام عدالت ارتباط بگیرید، بهترین گزینه است.

  3. محمد گفت:

    با عرض سلام من سهام وتوصا و ملت را دارم ولی در پرتفوی دو کارگزاری آگاه و فارابی که عضو هستم نیامده است با ان که در هردو تقاضای تغییر کارگزار ناظر را داده ام . آگاه میگوید جزو سهام شما نیست برای انتقال سهام با داشتن برگه سهام باید چکار کنم . فکر کنم وتوصا به علت اینکه خیلی قدیمی است در پرتفو نیامده است لطفا راهنمایی بکنید

    • حسین محمدپور گفت:

      سلام
      از طریق شرکت سمات (سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه) باید پیگیری نمائید. به سایت سمات مراجعه کنید و به همراه مدارک شناسایی خود به آدرس شعبه سمات را در استان خودتان مراجعه کنید.

      • محمد گفت:

        جناب محمد پور من در سایت سمات تقاضای اصلاح داده ام همچنین به پیشخوان های دولت که در رابطه با بورس فعالیت میکنند نیز تقاضای اصلاح کد بورس وتوصا که قدیمی است را داده ام ولی بعد از ۳ هفته هنوز خبری نیست آیا این دفتر سمات که میگویید در مشهد همان دفتر وتالار بورس در مشهد است یا فرق میکند

      • حسین محمدپور گفت:

        سلام
        شعبه سمات در مشهد، در زیست خاور طبقه +1 است. البته اگر آدرس آن تغییر نکرده باشد. بهتر است آدرس دقیق آن را در سایت سمات دنبال کنید.

  4. مهدی گفت:

    سلام من سجام ثبت نام کردم ولی متاسفانه هیچ کدبورسی برای من نیامده. درضمن هزینه 10هزارتومان رو هم پرداخت کردم.
    وبا کد ملی 2ملیون خرید بورس دولتی رو هم انجام دادم. حالا باید به کجا مراجعه کنم برای کد بورسی هیچ پیامکی برای من نیامده ولی تمام مراحل رو به دقت پر کردم؟

    • ناظر سایت گفت:

      سلام
      پس از ثبت نام در سامانه سجام، باید برای احراز هویت هم اقدام کنید. علاوه بر آن باید به یک شرکت کارگزاری مراجعه کرده و برای دریافت کد معاملاتی اقدام کنید.

  5. عباس گفت:

    سلام کارگزار چگونه می توان پیدا کرد؟لطفا راهنمایی فرمایید با تشکر

    • حسین محمدپور گفت:

      سلام و درود
      بطور کلی فرق زیادی بین کارگزارهای بورس اوراق بهادار وجود ندارد. چراکه همه کارگزارها از قوانین یکسانی طبعیت می کنند. از طرفی هر زمان بخواهید میتوانید کارگزارتان را تغییر دهید.
      ما برای راهنمائی کاربران نحوه دریافت کد معاملاتی از یکی از شرکتهای کارگزاری بورس را در همین سایت توضیح داده ایم. شما می توانید با مطالعه آن راهنما اقدام کنید.
      بطور کلی در انتخاب کارگزار حساسیتی نداشته باشید و فرق چندانی ندارد که از کدام کارگزاری کد معاملاتی دریافت می کنید.
      همچنین پیشنهاد می کنم فیلم های آموزش مجازی رایگان بورس اوراق بهادار تهران را در همین سایت مشاهده کنید. در این دوره مجازی آموزش بورس، مبانی ورود به بورس بصورت کامل بیان شده و به شما کمک می کند تا مفاهیم اولیه را بصورت کامل بدانید. نحوه ورود به بورس نیز تشریح شده است.

  6. vahid گفت:

    سلام من تازه میخوام وارد بازار بورس بشم با سرمایه خیلی کم یکی اینکه بفرمایید از کجا شروع کنم و دوم اینکه آیا با پول کم وارد این بازار بشم یا نه
    ممنونم ازتون

    • حسین محمدپور گفت:

      سلام
      برای شروع پیشنهاد میکنم فیلمهای آموزشی ما را در سایت مشاهده کنید. در این فیلمها با مبانی ورود به بورس بصورت کامل آشنا خواهید شد. در ادامه میتوانید با شرکت در دوره های تحلیلگری، سطح تحلیلی خود را ارتقاء داده و توانایی تحلیل نمودار قیمت سهام شرکت ها را کسب کنید.
      از طرفی همیشه پیشنهاد من به دوستان این بوده که با پول کم شروع کنند و هرچه مهارت و توانایی های آنها افزوده شد، میزان سرمایه خود را برای خرید و فروش سهام افزایش دهند. درنتیجه اقدام هوشمندانه ای است که با سرمایه گذاری کمی در بورس شروع کنید.
      موفق باشید

  7. غلامعلی بصیریز اده گفت:

    سلام من 1000سهم کوثر (ذو کوثر) و 40000 سهم قوامین (ذو قوام ) را دارم اما در بورس وارد نشدم و کد بورس نگرفتم
    اما در برگه های که بانک های فوق بهم دادن و در سر برگ انها نام فرابورس هست یه کد سهام دار …… نوشتن

    ایا این همان کد بورسی من هست و نیاز است به کارگزاری یا خود بازار بورس مراجعه کنم
    ایا میتونم سهامم را به بجای دیگر انتقال بدم
    ممنون از راهنمایی تون

    • حسین محمدپور گفت:

      سلام
      احتمالا کد بورسی (سهامداری) برای شما صادر شده است. اما از آنجا که ثبت نام در سامانه سجام برای همه اجباری است (حتی افرادی که در گذشته کد بورسی گرفته اند) پیشنهاد میکنم ثبت نام در سجام را انجام دهید. و فرض را بر این بگذارید که تاکنون کد بورسی دریافت نکرده اید.

      • مهسا گفت:

        سلام وقتتون بخیر
        من کد بورسی گرفتم در سجام هم ثبت نام و احراز هویت شدم سهام عدالتم رو آزاد کردم که بتونم وارد بورس بشم و خرید و فروش کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون

      • حسین محمدپور گفت:

        سلام
        باید کد بورسی (کد سهامداری) دریافت کنید و همچنین باید کد معاملاتی از کارگزاری بگیرید. لطفا فیلم های آموزشی روی سایت ما را مشاهده کنید. در بخش آموزش مجازی رایگان.

  8. محمد گفت:

    سلام کاگزاری بنده که گستران شرق بوده که تعلیق است. سوالم این است که ۱. می تونم با مراجعه حضوری به تالار بورس توعرضه اولیه چهارشنبه شرکت کنم. ۲- چه جوری می تونم سریع کارگزاریمو عوض کنم؟ ممنون

    • حسین محمدپور گفت:

      سلام و عرض ادب
      سازمان بورس نمیتواند کمکی به شما بکند. برای خرید و فروش سهام، حتما باید از طریق کارگزاری اقدام کنید.

      راه فوری هم وجود ندارد، پروسه کاری صدور کد معاملاتی حداقل بین 24 تا 48 ساعت زمان لازم دارد. اما چون قبلا کد بورسی (سهامداری) دریافت کرده اید، صدور کد معاملاتی سریعتر انجام می‌شود.

      به نظرم راهنمای دریافت کد معاملاتی از کارگزاری پاسارگاد را در سایت موج برتر (همین وبسایت) دنبال کنید. معمولا سریع انجام می‌شود.

      موفق باشید

  9. سعيد اسماعيل زاده گفت:

    با سلام
    اينجانب حدود 3 ماه است كه كد بورس آنلاين دريافت نموده ام ولي كد بورسي را چند سال ( حدود 6 سال ) است كه دارم در اين مدن چند ماه خريد سهام انجام داده ام و مشكلي نداشته ام ولي چند روز پيش كه متوجه شدم كه امكان فروش سهام را نداشته و پيام ممنوع المعامله بودن از طرف بورس برايم ثبت مي گردد
    لطفا بفرماييد چرا چنين مشكلي برايم پيش مي آيد و چگنه ميتوانم مشكل را برطرف نمايم
    بات شكر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *