تالار بورس ارومیه کجاست؟
بورس اردبیل کجاست؟ چگونه به ساختمان بورس اردبیل مراجعه کنم؟
تالار بورس اهواز کجاست؟
تالار بورس اهواز کجاست؟ آدرس و تلفن تالار بورس اهواز و شرکت‌های مرتبط

بورس بیرجند کجاست؟ راه های تماس با بورس بیرجند

بورس بیرجند کجاست؟

فعال شدن سامانه معاملات برخط بورس اوراق بهادار تحول بزرگی در خرید و فروش سهام بازار بورس و اوراق بهادار به شمار می آید که دسترسی آسان و همگانی را برای فعالان بازار سرمایه به ارمغان آورده است. با این وجود شاید بخواهید به ساختمان بورس منطقه ای استان خود مراجعه کنید.ما در این مطلب به شما آدرس و شماره تلفن تالار بورس بیرجند را خواهیم گفت.

برای ورود به دنیای سرمایه گذاری در بورس آماده اید؟

پیش از هر اقدامی برای سرمایه گذاری در بورس باید آموزش ببینید و برای دریافت نکات و درس های آموزشی نیازی به مراجعه حضوری به ساختمان بورس نیست ما برای شما راه ساده تری ایجاد کرده ایم، میتوانید با مراجعه به کلیپ های رایگان آموزشی ما تمام آنچه را می خواهید بدست آورید.


برای آشنائی با بازار سرمایه و بورس، فیلمهای دوره آموزش مجازی آشنائی با بورس را رایگان ببنید.

آموزش مجازی بورس

بورس بیرجند کجاست؟

کنترل نقدینگی در جامعه بورس یک فرصت سرمایه گذاری مطلوب برای سرمایه گذاران با سرمایه های اندک ایجاد می کند و زمینه توزیع عادلانه ثروت را مهیا می کند. همه ما به دنبال سرمایه گذاری در جایی هستیم که سود بیشتری نصیبمان کند و در عین حال از قانونی بودن و شفافیت اطلاعات آن باخبر و مطمئن باشیم، بورس این امکان را برایمان فراهم می کند.

سازمان بورس اوراق بهادار با همین نیت اقدام به افتتاح تالارهای بورس منطقه ای و شرکت ها و کارگزاری های وابسته در غالب شهرها نموده است. ما برای اطلاع شما از نحوه ارتباط با کارگزاری ها و تالار بورس بیرجند آدرس و تلفن این مکان ها را در اختیارتان قرار می دهیم.

آدرس تالار بورس بیرجند کجاست؟

آدرس و تلفن تالار بورس بیرجند و شرکت‌های مرتبط

تالار بورس بیرجند

آدرس: بیرجند- نبش سه راه اسدی

تلفن: 32211931-056

نمابر: 32211935-056

سریعترین روش دریافت کد بورسی و کد معاملاتی

سوالی دارید؟

اگر هنوز سوال و یا ابهامی در زمینه کارگزار بورس و کد معاملاتی دارید، می‌توانید در انتهای همین صفحه سوال خود را مطرح نمائید. اساتید و کارشناسان موج برتر آماده پاسخ به سوالات شما هستند. یا از طریق پشتیبان موج برتر در تلگرام سوالات خود را مطرح نمائید.


محمود شریعت
محمود شریعت
تحلیل گر و مدرس تحلیل تکنیکال هستم و تخصص اصلی من در الگوهای هارمونیک قیمت و تحلیل رمانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *