آدرس تالار بورس تهران کجاست؟
بورس تهران کجاست؟ آدرس ساختمان بورس تهران کجاست؟
تالار بورس سمنان کجاست؟
بورس سمنان کجاست؟ آدرس و شماره تلفن بورس سمنان

بورس شیراز کجاست؟ آدرس ساختمان بورس شیراز

بورس شیراز کجاست؟

دلایلی وجود دارد که شما بخواهید به ساختمان بورس شهرتان مراجعه کنید به همین دلیل ما آدرس و تلفن ساختمان بورس شیراز را برای شما قرار داده ایم. برای سرمایه گذاری در هر دارایی سه عامل بازدهی انتظاری، نقدشوندگی و ریسک را در کنار هم دید با توجه به رکوردی که بازار بورس در بین بازارهای مالی از خود به جا گذاشته شاید بخواهید در این بازار سرمایه گزاری کنید، اما قبل از هرچیز نیاز به شناخت و آموزش دارید. ما به طور رایگان این آموزش را در اختیارتان قرار می دهیم و می گوییم چگونه کد معاملاتی دریافت کنید

برای آشنایی با بازار سرمایه و بورس، فیلمهای دوره آموزش مجازی آشنایی با بورس را رایگان ببنید.

آموزش مجازی بورس

آدرس ساختمان بورس شیراز

حتما با مشاهده آموزش های موجود در سایت می دانید که همه فعالان بازار سرمایه برای شروع سرمایه گذاری در بورس باید به یک شرکت کارگزاری بورس مراجعه نمایند و نسبت به دریافت کد معاملاتی و دسترسی های لازم به سامانه معاملات بورس اقدام نمایند.

تالار بورس شیراز کجاست؟

آدرس و تلفن تالار بورس شیراز و شرکت‌های مرتبط

تالار بورس شیراز

آدرس: استان فارس- شیراز- میدان دانشجو- ابتدای بلوار چمران – روبروی پمپ بنزین – طبقه فوقانی بانک مسکن

تلفن: 36276460-071

نمابر: 36276459- 071

سریعترین روش دریافت کد بورسی و کد معاملاتی

سوالی دارید؟

اگر هنوز سوال و یا ابهامی در زمینه کارگزار بورس و کد معاملاتی دارید، می‌توانید در انتهای همین صفحه سوال خود را مطرح نمائید. اساتید و کارشناسان موج برتر آماده پاسخ به سوالات شما هستند. یا از طریق پشتیبان موج برتر در تلگرام سوالات خود را مطرح نمائید.


محمود شریعت
محمود شریعت
تحلیل گر و مدرس تحلیل تکنیکال هستم و تخصص اصلی من در الگوهای هارمونیک قیمت و تحلیل رمانی است.

19 دیدگاه

  1. میلاد اکبری گفت:

    باید ساختمان بورس را به اتش کشید

    • اميرحسين قاسمی راد گفت:

      سلام خسته نباشید
      میخواستم بدونم فارکس غیر قانونی هست؟

      • مدیر گفت:

        سلام و درود
        تا جایی که ما اطلاع داریم، فعالیت در بازار فارکس قانونی نیست. به این معنی که سازمان بورس به هیچ بروکر خارجی اجازه فعالیت رسمی در ایران نداده است.
        اما فعالیت در فارکس جرم هم نیست. یعنی اگر خودتان با یک بروکر خارجی شروع به کار کنید، جرمی مرتکب نشده‌اید.

        تاکید می‌کنم که این پاسخ بر اساس شنیده‌ها و دانسته‌های ما می‌باشد که ممکن است اشتباه باشد. لذا برای کسب اطلاعات دقیق در این رابطه به وبسایت پلیس فتا مراجعه کرده و بخش مصادیق مجرمانه را دنبال کنید.

        سلامت باشید

  2. مرضیه عرشیات گفت:

    سلام و عرض ادب،
    بنده کاربر کارگزاری مفید هستم و متقاضی صدور نامه گردش حساب و تمکن به منظور ارایه به سفارت کانادا هستم.لطفا مراحل و مدارک لازم و زمانی که نیاز هست رو میفرمایید؟
    متشکرم

    • حسین محمدپور گفت:

      سلام
      باید با شرکت کارگزاری مفید تماس بگیرید و به شعبه محل سکونت خود مراجعه کنید.

  3. ایمان گفت:

    سلام خسته نباشید…
    بنده حدود ده یازده سال پیش داخل ساختمان بورس شیراز کدبورسی گرفتم و سهامی هم خریداری کردم…
    دیگه پیگیر نبودم تا الان…حالا کد بورسیم رو دارم اما نمیدونم توی ساختمان بورس شیراز کارگزارش چی هست که برم توی سامانه کارگزاری ببینم پرتفویم و سهامم هنوز هست یا نه؟؟؟
    ممنون اگه بگید اسم کارگزاری اونجا چیه؟؟؟

    • حسین محمدپور گفت:

      سلام
      متولی نگهداری دارایی سهامداران در بورس شرکت “سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه” است که اختصارا “سمات” نام دارد. آدرس شعبه سمات در محل اقامت خود را از سایت سمات دنبال کنید. سپس با مدارک شناسایی به شعبه سمات مراجعه کرده تا هم تعداد سهامی که دارید معلوم شود و هم اینکه درحال حاضر کدام کارگزاری، به عنوان کارگزار ناظر سهام شما است.

  4. احمد گفت:

    سلام بر استادان محترم بنده کارگزاری مفید گرفتم سهام ونفت (شرکت سرمایه گذاری نفت ) از قبل که شاغل بودم داشتم. الان میخوام بیارمش تو‌ پرتفوی مینویسه ثبت باخطا مواجه شد پیگیری کردم گفتن چون دو کده دربورس هستی باید به یکی از دفاتر بورس مراحعه کنید اگه مراجعه کنم انجام میشه یاخیر لطفا راهنمایی بفرمایید وبرای حضورم چه مدارکی نیازهست باتشکر ازشما

    • حسین محمدپور گفت:

      سلام
      مسائل مربوط به کد بورسی به شرکت سمات (سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه) مربوط است. از طریق وبسایت سمات آدرس شعبه محل اقامت خود را پیدا کرده و با مدارک شناسایی به شعبه سمات مراجعه کنید.

  5. محمد گفت:

    سلام
    پدربزرگ من فوت شدن
    بازنشسته پتروشیمی بودن
    مقداری سهم بهشون سال 79 تعلق گرفته الان باید چه کرد؟

    • حسین محمدپور گفت:

      سلام
      متولی دارایی سهامداران در بورس شرکت “سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه” است که اختصارا “سمات” نامیده می‌شود. شما باید به شعبه سمات در استان محل اقامت خود مراجعه کرده و مدارک شناسایی خودتان و پدربزرگ مرحوم را همراه خود ببرید. و از آن طریق پیگیری نمایید.

  6. محمد اسماعیل نجفی گفت:

    سلام
    من در سال 83 سهام خریدم ولی جز دارایی هام در سایت ثبت نشده .رسید ان را دارم کاغذی هست .باید چکار کنم که جز سبد دارایی ام بیاد

    • حسین محمدپور گفت:

      سلام
      متولی نگهداری دارایی سهامداران، شرکت “سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه” می‌باشد. به اختصار “سمات” نامیده می‌شود.
      شما باید به شعبه این شرکت در استان محل اقامت خود مراجعه کرده و تعداد سهامتان را بروزرسانی کنید. سپس برگه سهام جدید را دریافت کرده و به کارگزار خودتان تحویل دهید.
      آدرس شعبه سمات را در وبسایت رسمی سمات و بخش “تماس با ما” دنبال کنید.
      موفق باشید

  7. راضیه گفت:

    سلام خسته نباشید
    من حدود ۲ ماه هست که برای مادرم ثبت نام کردم تا کد معاملاتی بگیره همه کارها رو انجام دادم احراز هویت هم رفتن ولی متاسفانه هنوز براشون کد صادر نشده چهار روز پیش هم رفتن دفتر خدماتی که ثبت نام کردن گفتن نهایت تا سه روز دیگه براتون کد میاد یه پیامم از کارگزاری مفید اومد که گفته بود تا سه روز آینده کد میاد ولی متاسفانه هنوز کد نیومده میخواستم علتش رو بدونم و همینطور راهنمایی کنید چکار باید بکنم
    ممنون از وقتی که میزارید

    • حسین محمدپور گفت:

      سلام
      این روزها به دلیل حجم تقاضای بسیار زیاد برای دریافت کد معاملاتی، سر کارگزارای ها بسیار شلوغ است. اما 2 ماه زمان بسیار زیادی است برای صدور کد معاملاتی. دو گزینه زیر میتواند برای شما سودمند باشد.
      1- مجددا به شعبه کارگزاری مراجعه کنید و موضوع را پیگیری کنید.
      2- همین الان برای دریافت کد معاملاتی از یک کارگزاری دیگر اقدام کنید.
      موفق باشید

  8. محمدی گفت:

    با سلام مدتها هست که با تدبیر گران فردا در تهران تماس میگیرم اصلا به کارشناسان وصل نمیشه و پشتیبانی ان واقعا ضعیف است سوال من این است که محاسبات پرتفوی من اصلا جور نیست ممکن است راهنمایی فرمایین با تشکر

    • حسین محمدپور گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای بررسی وضعیت پرتفوی شما به اطلاعات بیشتری نیاز است. اما درنهایت از طریق وبسایت کارگزاری خودتان روش های برقراری تماس با کارگزارتان را بررسی کنید.

  9. aram60 گفت:

    سلام با تشکر از مطالب خوبتان در مورد بورس. من برای دریافت کدبورسی از طریق کارگزاری بانک رفاه اقدام کردم کارگزار مربوطه بعد از طی مراحل کدی به من دادند و گفتند شما از قبل سهام داشته اید که بعداز مراجعه به دفترخدماتی مجاز و طی کردن مراحل خاص معلوم شد که هیچ سهامی به نامم نیست. هنوز خریدی انجام نداده ام فعلا دارم مطالعه می کنم میخواستم بدونم آیا می توانم با کارگزاری دیگری کار کنم؟ اگر پاسخ مثبته چه اقدامی باید انجام بدم. بازم ممنون

    • حسین محمدپور گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله شما می‌توانید همزمان با چند کارگزاری کار کنید. یا اینکه از چند کارگزاری کد معاملاتی داشته باشید، اما فقط با یکی از کارگزاری های بورس، خرید و فروش سهام را انجام دهید.
      راهنمای دریافت کد معاملاتی از یک شرکت کارگزاری بورس، در بخش آموزش مجازی رایگان (درس نحوه دریافت کد معاملاتی) تشریح شده است.
      البته می‌توانید از طریق توضیحات مربوط به شرکت کارگزاری پاسارگاد که در همین سایت قرار گرفته، استفاده کنید و دو مرحله ثبت‌نام را طی کرده و کد معاملاتی خودتان را از کارگزاری پاسارگاد دریافت کنید.
      موفق و سربلند باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *