تالار بورس قم کجاست؟
بورس قم کجاست؟ آدرس و تلفن تالار بورس قم

بورس یزد کجاست؟ آدرس ساختمان بورس یزد

بورس یزد کجاست؟

با گسترش هر روز بازار بورس و هجوم نقدینگی بیشتر به سمت این بازار به دلیل بازدهی بالا و حمایت دولت از این بازار هر روزه تعداد بیشتری از افراد تمایل به سرمایه گذاری در این بازار پیدا می کنند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید شاید بخواهید برای شروع فعالیت سرمایه گذاریتان به بورس منطقه خود سر بزنید، ما برایتان آدرس تالار بورس یزد را خواهیم گفت.

آیا قصد دارید فعالیت بورسی خود را شروع کنید و با خرید و فروش سهام در بورس سرمایه گذاری کنید؟

توجه داشته باشید که برای شروع سرمایه گذاری در بورس نیازی به مراجعه به شعبه بورس مشهد ندارید. چراکه برای شروع سرمایه گذاری در بورس و خرید و فروش سهام باید از شرکت‌های کارگزاری بورس کد معاملاتی دریافت کنید. پیشنهاد می‌کنم برای شروع، فیلمهای دوره رایگان آموزش مجازی بورس را مشاهده کنید.


برای آشنائی با بازار سرمایه و بورس، فیلمهای دوره آموزش مجازی آشنائی با بورس را رایگان ببنید.

آموزش مجازی بورس

آدرس ساختمان بورس یزد

با توجه به دروس دوره آموزشی می دانید که عملکرد اصلی تمامی بورس ها، نظیر بورص سهام یا کالا، حصول اطمینان از یک معامله عادلانه و منظم، در کنار انتشار اطلاعات قیمت برای همه اوراق و دارایی های معامله شده در بازار است. بازارهای بورس به شرکت ها، دولت ها و سایر گروه ها پلتفرم یا زیرساختی را ارائه می کنند که برای فروش اوراق بهادار به عموم سرمایه گذاران از آن بهره ببرند.

بازار بورس ممکن است در یک مکان فیزیکی قرار داشته باشد که معامله گران یکدیگر را در آنجا ملاقات کنند و دست به خرید و فروش بزنند، به همین منظور بورس منطقه ای یزد در شهر یزد افتتاح شد، که ما برایتان آدرس و تلفن ان را آورده ایم.

تالار بورس یرد کجاست؟

آدرس و تلفن تالار بورس یزد و شرکت‌های مرتبط

تالار بورس یزد

آدرس: یزد- چهار راه مهدیه- ابتدای بلوار منتظر قائم- مجتمع قائم

تلفن: 36291200-035

نمابر: 36291201- 035

سریعترین روش دریافت کد بورسی و کد معاملاتی

سوالی دارید؟

اگر هنوز سوال و یا ابهامی در زمینه کارگزار بورس و کد معاملاتی دارید، می‌توانید در انتهای همین صفحه سوال خود را مطرح نمائید. اساتید و کارشناسان موج برتر آماده پاسخ به سوالات شما هستند. یا از طریق پشتیبان موج برتر در تلگرام سوالات خود را مطرح نمائید.


محمود شریعت
محمود شریعت
تحلیل گر و مدرس تحلیل تکنیکال هستم و تخصص اصلی من در الگوهای هارمونیک قیمت و تحلیل رمانی است.

2 دیدگاه

  1. سلام.بنده سال۱۳۷۱ازطریق دانشگاه یزد ۱۰۰سهم ازبورس سرمایه سپه راخریدم.حالا که ۳۰سال گذشته وقتی بابورس تهران تماس گرفتم گفتند ۶۰هزارتوپن موجودی شماست.بعدکه اعتراض کردم وپیگیرشدم گفتندبله ۱۰تا۱۵تاسهم هم اضافه کردن برای شما. و چون درجلسات بورس شرکت نمیکردیدچیززیادی برایتان منظورنشده،ایادرسته؟پس از۳۰سال همینقدر؟

    • حسین محمدپور گفت:

      سلام و درود
      به دلیل اینکه در جلسات “مجمع عمومی” شرکت نمیکردید، دلیلی نمیشود که اگر سود و یا سهام جایزه ای به سهامداران شرکت تعلق گرفته باشد، به شما تعلق نگیرد. به بیان دیگر اگر در سی سال گذشته، هر تصمیمی در مجمع عمومی اتخاذ شده باشد و اگر سود سهامی تقسیم شده باشد و یا در افزایش سرمایه، سهام جایزه تعلق گرفته شده باشد، به شما هم تغلق میگیرد و به دلیل عدم حضور در مجمع عمومی، این حقوق از شما سلب نمیشود. درنتیجه این جرف که چون در جلسات شرکت نکردید چیز زیادی به شما تعلق نگرفته است، حتما غلط است.
      اما اینکه الان چه مقدار سهام دارید و یا اینکه چقدر سود سهام طلبکار هستید، این موضوع باید رسیدگی شود. برای این موضوع بایستی سوابق “سود سهام تقسیمی” و “افزایش سرمایه های شرکت” را در سی سال گذشته بررسی کنید. این اطلاعات در سایت کدال وجود دارد. گرچه امور سهام شرکت موظف است پاسخ و مستندات لازم را در اختیار شما بگذارد و بطور کامل ابهامات شما را رفع کند. لذا پیشنهاد میکنم با بازرسی سازمان بورس تماس بگیرید و از پاسخگویی امور سهام این شرکت شکایت کنید. (البته اگر قبل از شکایت به آنها بگویید، احتمالا خودشان اقدام میکنند).
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *