طلا پس از تحقق هدف
طلا (اونس) صعودی شد

سکه امامی بعد از شکست 900 هزار تومان

تحلیل تکنیکال سکه امامی

در تحلیل قبلی مورخ 25 مرداد به احتمال شکسته شدن مقاومت 900 هزار تومان اشاره شد و گفتیم که در اینصورت، احتمال رشد قیمت تا محدوده 935 و 955 هزار تومان تقویت خواهد شد، که طی هفته های گذشته شاهد این اتفاق بودیم و قیمت سکه موفق به ثبت رکورد 943 هزار تومان شد و پس از آن به سمت مقاومت شکسته شده در 900 هزار تومان بازگشت.

اما اکنون …

در حال حاضر قیمت سکه امامی به سمت 900 هزار تومان بازگشته و و این در حالی است که حمایت خط روند RSI را از دست داده است، لذا راه برای صعود مجدد کمی سخت شده. گرچه به نظر میرسد قیمت یکبار دیگر برای شکست مقاومت 945 هزار تومان تلاش نماید و در این مسیر احتمال لمس 955 هزار تومان نیز وجود دارد. بنابراین مادامی که قیمت نتواند رکوردهای زیر 900 را ثبت کند، احتمال رشد قیمت تا محدوده 955 نیز وجود دارد که مقاومتهای 940 و 945 از اهمیت بالایی برخوردار است.

تحلیل تکنیکال سکه طرح جدید

نمودار روزانه سکه امامی

لازم به ذکر است که در نگاهی بلند مدت به نمودار قیمت سکه، به نظر میرسد، توانایی افت قیمت به زیر 850 هزار تومان را داشته باشد، گرچه هنوز در این زمینه سیگنالی دریافت نشده است. لذا در مورد پوزیشن های خرید باید با احتیاط عمل کرد و در صورت دریافت سیگنال های منفی اقدامات لازم را انجام داد.

حسین محمدپور
حسین محمدپور
تحلیل گر و مدرس تحلیل تکنیکال هستم و برای تحلیل سهام و معاملات از استراتژی MRM استفاده می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *