عمق نوسانات دلار افزایش یافت
طلا و حمایتهای حساس

سکه امامی و احتمال شکست 900 هزار تومان

در بررسی قبلی به اهمیت حمایت 900 هزار تومان در قیمت سکه امامی اشاره شد و گفتیم که این حمایت میتواند شرایط را برای رشد تا 920 نیز فراهم کند که در هفته گذشته شاهد رشد قیمت تا 915 نیز بودیم و در نهایت تحت تاثیر افت قیمت طلا در بازار جهانی مجددا نزولی شد و نفوذ مختصری به حمایت 900 هزار تومانی خود داشت و تا 896 هزار تومان افت را تجربه کرد، لذا در شرایط فعلی احتمال افت بیشتر قیمت با هدفی که در تحلیل های پیشین اعلام شد در 880 هزار تومان تقویت شده است.

بنابراین مادامی که قیمت نتواند رکوردهای بالای 920 را ثبت کند روند نزولی را ادامه دار میدانیم و معتقدیم که قیمت توان افت تا 880 هزار تومان را دارد و این در حالی است که اگر حمایت مذکور نتواند مانع افت قیمت شود، هدف بعدی را در محدوده 850 هزار تومان دنبال خواهیم کرد.

لازم به تاکید است که افت قیمت به زیر 900 هزار تومان راه را برای صعود قیمت بسیار دشوار خواهد کرد و چنانچه افت قیمت به 880 را نیز تجربه کند در واقع روند قیمت در مقیاس ماهانه نزولی خواهد شد. بنابراین همچنان مهمترین تصمیم گیری قیمت در هفته های پیش رو نحوه برخورد با محدوده 900 تا 880 هزار تومان خواهد بود.

حسین محمدپور
حسین محمدپور
تحلیل گر و مدرس تحلیل تکنیکال هستم و برای تحلیل سهام و معاملات از استراتژی MRM استفاده می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *