نگرانی نفتی ادامه دارد!
نفت برنت کانالیزه شد!!

فلزات اساسی در آرامش!

مس:

در بررسی قبلی به تداوم افت قیمت مس در بازارهای جهانی تا حدود 6050 و 6000 دلار اشاره کردیم و در هفته گذشته شاهد افت قیمت بودیم، بطوری که قیمت 6070$ را تجربه کرد. برای هفته پیش رو در قیمت مس احتمال نوسانات مثبت و تلاش قیمت برای لمس 6220 دلار وجود دارد. این در حالی است که نزدیکترین مقاومت مهم در 6200 دلار منتظر قیمت است.

سرب:

قیمت سرب در هفته گذشته علی الرغم چند بار تلاش برای شکستن حمایت 1915 دلار ، موفق نشد و در مسیر رشد قرار گفت و مقاومت 1970$ را لمس کرد. این در حالی است که هنوز مسیر رشد پایدار قیمت با چالش روبرو است. اما در صورت عبور قیمت از 1970 دلار انتظار رشد قیمت تا 2000 و 2050 دلار تقویت خواهد شد. در غیر اینصورت بازاری رنج در انتظار قیمت میباشد.

روی:

در بررسی هفته قبل به اهمیت حمایت 2180 دلاری قیمت فلز روی اشاره کردیم و عنوان شد که مهمترین رویکرد قیمت واکنش به این حمایت خواهد بود. لذا در هفته گذشته ضمن چند بار تلاش قیمت برای شکستن این حمایت، موفق نشد و در نهایت قیمت به سمت مقاومت 2220 دلار ی خود بازگشت.

هنوز فاکتورهای خوبی برای رشد پایدار قیمت دیده نمیشود، اما در مقابل انتظار افت به زیر 2180 دلار را هم نداریم. بنابراین محتمل ترین رویکرد هفته آینده بازاری آرام و خنثی خواهد بود.

حسین محمدپور
حسین محمدپور
تحلیل گر و مدرس تحلیل تکنیکال هستم و برای تحلیل سهام و معاملات از استراتژی MRM استفاده می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *