آموزش تحلیل تکنیکال و استراتژی MRM
آموزش تحلیل تکنیکال و استراتژی MRM در مشهد

کلاس آموزش بورس در مشهد - رایگان

سطح مبتدی


مختصری درباره کلاس آموزش بورس در مشهد


هر شغل و حرفه‌ای، اصطلاحات و قوانین خاص خود را دارد که آشنایی اولیه و صحیح با این مفاهیم از ضروریات آن شغل می‌باشد. بازار سرمایه، بورس سهام، فارکس و سایر بازارهای مالی نیز اصطلاحات و مفاهیم و قوانین خاص خود را دارد. دانستن این مفاهیم و قوانین برای هر فردی که قصد دارد در بورس فعالیت نماید کاملا ضروری است. لذا کلاس آموزش بورس در مشهد، بـرای افراد مبتدی به منظور آشنائی با بورس سهام و درک مفاهیم تابلو معاملات سهام توسط موج برتر بصورت رایگان برگزار می‌شود.

مشخصات دوره

کلاس آموزش بورس در مشهد

کلاس آموزش بورس در مشهد برای افراد مبتدی بصورت رایـگــان برگزار می‌شود.

مخاطبین کلاس آموزش بورس رایگان


کلاس آموزش بورس در مشهد شامل سه بخش زیر می‌باشد:
1- آموزش آشنائی با بورس تهران که بصورت کلاس حضوری در مشهد برگزار می‌شود.
2- در انتهای کلاس ضمن برگزاری جلسه پرسش و پاسخ، به سوالات حاضرین در کلاس پاسخ خواهیم داد.
3- آموزش تابلو معاملات بورس تهران که در قالب فیلم آموزشی بر روی DVD ارائه می‌شود.

کلاس آموزش بورس در مشهد برای افرادی مناسب است کـه هیچ‌گونه آشنائی با بورس و نحوه انجام معـاملات در بورس ندارند. و قصد دارند بزودی با کسب دانش و مهارت لازم فعالیت بورسی خود را آغاز نمایند. درواقع این کلاس نقطه آغاز فعالیت بورسی است. که برای علاقمندان به بورس سهام بصورت رایگان توسط موج برتر برگزار می‌شود.
اما بدیهی است که این کلاس برای فعالیت موفق در بورس کافی نیست، لذا پیشنهاد می‌شود، پس از آنکه در کلاس آموزش بورس در مشهد بصورت رایگان شرکت نمودید، در ادامه با کسب دانش تحلیلگری، مهارت لازم برای دریافت سیگنال‌های خرید و فروش را کسب نمائید.

هدف از کلاس آموزش بورس رایگان، ارتقاء سطح دانش افراد مبتدی است. تا با اصول بازار سرمایه، قوانین اولیه بورس، تابلو معاملات بورس اوراق بهادار تهران و روش‌های تحلیلگری آشنا شوند.

یک حلقه DVD آموزش تابلو معاملات سهام را رایگان دریافت کنید.


سی دی فیلم آموزش رایگان بورس تهران
همزمان با حضور در کلاس رایگان آموزش بورس سهام، DVD آموزش تابلو معاملات بورس سهام را بصورت رایگان دریافت خواهید کرد. در این مجموعه فیلم‌های آموزش وبسایت tsetmc.com با توضیحات جامع و کامل قرار گرفته است. از آنجا که دریافت اطلاعات از تابلو معاملات سهام نیاز روزمره همه سهامدارن بورس است، تصمیم گرفتیم که فیلم‌های آموزش تابلو معاملات بورس را تهیه کرده و بصورت رایگان تقدیم علاقمندان بورس نمائیم. تا فرصت مرور مطالب آموزشی را داشته باشند.

یکی از مشکلات افراد مبتدی در شروع فعالیت بورسی، کبمود اطلاعات دقیق و کافی در زمینه بورس است. که موج برتر با انتشار این DVD بخش بزرگی از این کمبود را حل کرده است. محتوای DVD آموزش تابلو معاملات بورس شامل بیش از 5 ساعت فیلم آموزشی بسیار ارزشمند است که امیدواریم مورد توجه و استفاده مخاطبین و همراهان موج برتر قرار بگیرد.

برای کسب اطلاع از زمان برگزاری کلاس و همچنین رزرو صندلی، هم اکنون از طریق بخش"ثبت نام رایگان " اقدام نمائید.
منتظر حضور سبزتان هستیم.

ثبت نام رایگان

برای ثبت نام و یا طرح سوالات خود از طریق روش‌های زیر اقدام کنید!

روش‌های ثبت نام رایگان

1ثبت نام از طریق فرم رزرو آنلاین و ثبت نام قطعی!
چنانچه از حضور در نزدیکترین زمان برگزاری کلاس آموزش بورس اطمینان دارید، فرم "رزرو آنلاین و ثبت نام قطعی" را تکمیل نمایید. در این فرم می توانید زمان مورد نظرتان را انتخاب کنید. پس از مشاهده پیغام "رزرو صندلی با موفقیت به اتمام رسید" فرآیند رزرو و ثبت نام پایان یافته است.
در این حالت صندلی شما بصورت قطعی در زمان تعیین شده رزرو می شود.

زمان برگزاری: کلاس رایگان آموزش بورس سهام هر هفته یکشنبه‌ها از ساعت 18:30 تا 21:30 به مدت 3 ساعت برگزار می‌شود.

اما اگر از حضورتان در نزدیکترین کلاس اطمینان ندارید، ولی می خواهید در کلاسهای بعدی برای اسم شما صندلی رزرو شود، لطفا فرم "رزرو موقت" را تکمیل نماید. در اولین فرصت مسئول پذیرش موج برتر برای هماهنگی در مورد زمان برگزاری کلاس با شما تماس خواهد گرفت.

برای حضور در این کلاس لطفا جهت رزرو صندلی، حتما از قبل ثبت نام نمائید.
از آنجا که درخواست های ثبت نام بیش از ظرفیت کلاس می باشد و معمولا کلاس های رایگان آشنایی با بورس سهام تکمیل ظرفیت می گردد، اولویت با افرادی است که از طریق "فرم رزرو آنلاین و ثبت نام قطعی" اقدام به رزرو صندلی نموده‌اند.
2ثبت نام از طریق تماس تلفنی!
در این روش کافی است، برای رزرو صندلی و همچنین اطلاع از زمان دقیق برگزاری کلاس، با یکی از شماره های مندرج در همین قسمت تماس بگیرید.
مسئول پذیرش: خانم ها پورصادقی و رضیئی
تلفن: 38704118 - 051
همراه: 09157959159
3ارسال پیام در تلگرام!
در این روش باید مشخصات خود را به شرح زیر برای آیدی پشتیبانی موج برتر (mojebartar@) در تلگرام ارسال کنید:
1- نام و نام خانوادگی
2- شماره همراه
3- درخواست شرکت در کلاس آشنائی با بورس
----------------------------------------
لینک ارسال پیام در تلگرام (موج برتر)
4چگونه از زمان برگزاری دوره‌های بعدی مطلع شوم؟
فقط کافی است مشخصات خود را در فرم رزرو موقت تکمیل نمائید و در قسمت "توضیحات" درخواست خود را مبنی بر "اطلاع از زمان دوره بعدی" بنویسید و ارسال نمائید.

همچنین می‌توانید با عضویت در "کانال تلگرامی موج برتر" اطلاعیه زمان برگزاری دوره‌ها را مشاهده نمائید.

لینک و آیدی کانال تلگرام موج برتر: mojebartarIR@
5آیا برای من پیام یادآوری جهت حضور در کلاس ارسال می شود؟
با توجه به حجم بالای درخواست حضور در کلاس رایگان آشنایی با بورس، امکان ارسال پیام یادآوری مقدور نیست. درنتیجه خواهشمندیم برای خودتان هشدارهای لازم جهت حضور در کلاس ایجاد کنید.

البته درحد توان و فرصتی که در اختیار داریم، سعی میکنیم از طریق تلگرام پیام یادآوری ارسال کنیم. لذا چنانچه تمایل به دریافت پیام دارید، لطفا پس از تکمیل فرم رزرو آنلاین و ثبت نام قطعی، متن زیر را برای آیدی پشتیبانی موج برتر در تلگرام ارسال کنید.

"من کلاس رایگان را ثبت نام کردم، لطفا پیام یادآوری برایم ارسال کنید."
----------------------------------------
لینک ارسال پیام در تلگرام (موج برتر)