بورس تبریز کجاست؟ آدرس و مکان ساختمان بورس تبریز

آدرس و تلفن ساختمان بورس تبریز و بورس منطقه‌ای استان آذربایجان شرقی کجاست؟ راهنمای دریافت کد بورسی و کد معاملاتی در تبریز

ممکن است، سهامداران بورس یا علاقه مندان به سرمایه گذاری در بورس نیاز به مراجعه حضوری به ساختمان بورس داشته باشند. لذا اگر ساکن تبریز هستید و می‌خواهید بدانید که بورس تبریز کجاست، ما آدرس و تلفن ساختمان بورس تبریز (بورس منطقه‌ای استان آذربایجان شرقی) را به شما خواهیم گفت.

مراجعه حضوری به ساختمان بورس تبریز نیاز نیست!

اگر می‌خواهید فعالیت خود را در بازار بورس شروع کنید یا نیاز به جمع آوری اطلاعات و آشنایی با بورس و نحوه انجام معاملات دارید، نیازی به مراجعه حضوری نیست. شما به راحتی می‌توانید در دوره رایگان بورس، راهنمای دریافت کد بورسی و کد معاملاتی را دریافت کنید و فعالیت بورسی خود را آغاز کنید.

راهنمای دریافت کد بورسی و کد معاملاتی کارگزار بصورت غیرحضوری را دنبال کنید.

بازار بورس در ایران چیست؟

با دنبال کردن دوره آموزش مجازی بورس، متوجه خواهید شد که سازمان بورس اوراق بهادار، متولی بازار سرمایه در ایران است. و شرکت‌ها و زیر مجموعه‌های سازمان بورس سیاست‌های این سازمان را اجرایی می‌کنند. همچنین کارگزاری‌های بورس، امکان خرید و فروش سهام و سایر اوراق بهادار در بورس را برای سرمایه‌گذاری در بورس فراهم می‌کنند. در دوره آموزش رایگان بورس تمامی ارکان بازار سرمایه در ایران تشریح شده است.

تالار بورس تبریز کجاست؟

سازمان بورس از طریق نمایندگی‌ها و شعب خود در مراکز استان‌های مختلف، نظارت بر شرکت‌های مرتبط با بورس را دنبال می‌کند. همچنین رسیدگی به شکایات سرمایه‌گذاران در بورس نیز از وظایف این شعب بورس است. درنتیجه اگر به هر دلیلی قصد مراجعه به شعبه بورس تبریز (بورس منطقه‌ای استان آذربایجان شرقی) دارید، آدرس و تلفن تالار بورس تبریز به شرح زیر است.

  • آدرس تالار بورس تبریز: آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان ارتش جنوبی، ساختمان پست، طبقه دوم
  • تلفن: ۶-۳۵۴۲۷۶۰۲-۰۴۱
  • نمابر: 35427601- 041

سوالی دارید؟

اگر هرگونه سوالی دارید، می‌توانید در انتهای همین صفحه سوال خود را مطرح نمائید. کارشناسان موج برتر آماده پاسخ به سوالات شما هستند. فراموش نکنید که با دنبال کردن دوره آموزش رایگان بورس، سوالات زیادی بر طرف خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نظرات و سوالات خودتان را برای ما ارسال کنید حریم خصوصی