محل بورس مشهد کجاست
بورس مشهد کجاست؟ آدرس و محل بورس مشهد و کارگزار بورس
محل تالار بورس اصفهان کجاست؟
بورس اصفهان کجاست؟ نحوه مراجعه به بورس اصفهان و کارگزاری بورس

بورس تبریز کجاست؟ آدرس ساختمان بورس تبریز و کارگزاران بورس

محل بورس تبریز کجاست؟

ممکن است، سهامداران بورس یا علاقه مندان به سرمایه گذاری در بورس نیاز به مراجعه حضوری به ساختمان بورس داشته باشند. به همین دلیل آدرس و تلفن ساختمان بورس تبریز (استان آذربایجان شرقی) و همچنین کارگزاری ها و شرکت های تابعه را به شما خواهیم گفت.

اگر می‌خواهیدفعالیت خود را در بازار بورس شروع کنید یا نیاز به جمع آوری اطلاعات و آشنایی با بورس و نحوه انجام معاملات دارید؛

نیازی به مراجعه حضوری نیست. شما به راحتی می توانید با استفاده از لینک پکیج رایگان آموزشی، آموزش ببینید، کد معاملاتی دریافت کنید و فعالیت بورسی خود را آغاز کنید. پیشنهاد می‌کنم برای شروع، دوره رایگان آموزش مجازی بورس را بصورت متن و فیلم آموزشی ببنید.


برای آشنائی با بازار سرمایه و بورس، فیلمهای دوره آموزش مجازی آشنائی با بورس را رایگان ببنید.

آموزش مجازی بورس

آدرس ساختمان بورس تبریز

با گذراندن درس اول از دوره آموزش مجازی، متوجه خواهید شد که سازمان بورس متولی بازار سرمایه در ایران است. و شرکت ها و زیر مجموعه های سازمان بورس سیاست های این بازار را اجرایی می کنند.همچنین کارگزاری ها مسئول خرید و فروش سهام، اوراق مشارکت پذیرفته شده در بورس و ارائه صندوق های سرمایه گذاری در بورس هستند.

به منظور گسترش فرهنگ سهامداری و سرمایه گذاری در بورس، سازمان بورس از طریق نمایندگی ها و شعب خود به سرمایه گذاران خدمات می دهد. در ادامه آدرس و محل شعبه بورس تبریز و سایر نهادهای مرتبط با بورس تبریز در استان آذربایجان شرقی را معرفی خواهیم کرد.

تالار بورس تبریز کجاست؟

آدرس و تلفن تالار بورس تبریز و شرکت‌های مرتبط

تالار بورس تبریز

آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز، خيابان ارتش جنوبی، ساختمان پست، طبقه دوم
تلفن: 6-35427602-041
نمابر: 35427601- 041

سریعترین روش دریافت کد بورسی و کد معاملاتی

سوالی دارید؟

اگر هنوز سوال و یا ابهامی در زمینه کارگزار بورس و کد معاملاتی دارید، می‌توانید در انتهای همین صفحه سوال خود را مطرح نمائید. اساتید و کارشناسان موج برتر آماده پاسخ به سوالات شما هستند. یا از طریق پشتیبان موج برتر در تلگرام سوالات خود را مطرح نمائید.


محمود شریعت
محمود شریعت
تحلیل گر و مدرس تحلیل تکنیکال هستم و تخصص اصلی من در الگوهای هارمونیک قیمت و تحلیل رمانی است.

9 دیدگاه

  1. اسماعیل هجازاد گفت:

    بنده نزدیک به 10 سال است 10000 سهم گردشگری دارم در سجام هم احراز هویت شده ام ولی تا حال سودی دریافت نکرده ام و کلا از وضعیت بی اطلاعم و چندین بار پیگیری کرده ام ولی نتیجه ای نگرفته ام لطفا راهنمائی فرمائید از چه منابعی میتوانم پیگیری و به نتیجه برسم . متشگرم

    • حسین محمدپور گفت:

      سلام
      بهترین مسیر، تماس با امور سهام شرکت گردشگری است. البته میتوانید از طریق سامانه ذینفعان نیز اقدام کنید. اما تریجیحا با امور سهام شرکت تماس بگیرید.

    • حسین محمدپور گفت:

      سلام و درود
      بهترین گزینه اینست که با امور سهام این شرکت تماس بگیرید و از آنها، آخرین وضعیت سهامداری خود را استعلام کنید.
      راه دیگر اینست که از طریق سایت “سمات” در سامانه “ذینفعان” ثبت نام کرده و پس از ورود به این سامانه، آخرین وضعیت دارایی سهام و همچنین میزان سود سهامی که به شما تعلق گرفته را بررسی کنید.

  2. رعنا گفت:

    سلام من یک میلیون دیرانح داشتم توسط خودشون فروخته شده اما پولش به حسابم واریز نشده.فرمی که در کدال گذاشته بودن پر کردم هم ایمیل کردم هم فاکس کردم .هرچقدر هم زنگمیزنم جواب نمیدن ویا گذاشتن روی مشغول.چیکار باید بکنم ؟

    • حسین محمدپور گفت:

      سلام
      حق تقدم سهام که استفاده نشده است. از طریق شرکت فروخته می شد و مدتی طول میکشد تا به حساب بانکی شما واریز شود. تنها راه پیگیری تماس با امور سهام شرکت مربوطه است. اگر در نهایت آنها پاسخگویی نکردند. میتوانید از طریق بازرسی سازمان بورس اقدام کنید.

  3. دینداری گفت:

    سلام ما از سال 75 تعدادی سهم از توسعه آذربایجان وچند سال پیش هم سهم بانک دی خریدیم برگه ها دستمان هست ورفتم کارگزاری ثبت نام کردم ولی در قسمت سبد بان سهم هایی که دارم رو مشاهده نمیکنم یعنی ثبت نشده اند به کجا مراجعه کنیم
    باتشکر دینداری

  4. مهدی گفت:

    من اگه 10 میلیون تومن در بورس سرمایه گذاری کنم آیا سودی که طی یه سال نصیبم میشه از سود سالانه بانک ها بیشتر میشه یا نه ؟

    • حسین محمدپور گفت:

      سلام
      پاسخ سوال شما به موارد متعددی بستگی دارد، مثلا وضعیت کلی بازار و اقتصاد، یا وضعیت نرخهای جهانی صنایع مختلف مثل محصولات پتروشیمی، معدنی، فلزات اساسی و غیره.
      اما بطور کلی بورس امکان ایجاد سودهایی بیش از سود سالیانه بانک را به راحتی ایجاد می‌کند.
      این موضوع به میزان آگاهی شما از بورس و توانایی های تحليلگری شما بسیار مرتبط است.
      درنتیجه اگر تصور می‌کنید که بدون دانش و اطلاعات کافی می توان سود بیش از سود بانکی بدست آورد تصور اشتباهی است. اما در سایه تلاش و دانش و مهارت کافی پاسخ شما بلی است.
      موفق و سربلند باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *